خرید اقساطی صنایع دستی
  • 1402/05/18

خرید اقساطی صنایع دستی

خرید اقساطی صنایع دستی


صنایع دستی میراث ارزشمند سرزمین‌مان است. اثر انگشت هنرمندانی که گاه تمام عمر خود را پای ساخت آثار ارزشمند گذاشته‌اند و به‌سبب آن در تلاشند تا هویت و هنری را زنده نگه دارند. خرید صنایع دستی نه تنها کمک به اعتلای هنر است بلکه راهی برای پاسداشت تمدن، تلاش‌ها و حفاظت از تاریخ است. در وامینه با همراهی بهترین فروشگاه‌های صنایع دستی کار کرده تا بتوانید صنایع دستی مورد نظرتان را به‌صورت قسطی بخرید. در این مطلب از وبلاگ وامینه بیشتر درباره خری قسطی صنایع دستی بخوانید.

انواع صنایع دستی

صنایع دستی ایرانی انواع گوناگونی دارند. اگر بخواهیم بر مبنای مواد اولیه صنایع دستی را دسته‌بندی کنیم، باید بگوییم که برخی صنایع دستی سفالی، برخی چوبی، برخی حصیری، برخی فلزی، برخی از نخ و ابریشم، تعدادی از چرم و برخی نیز از شیشه هستند. در این بین صنایع دستی تلفیقی یا ویژه مناطق را نمی‌توان نادیده گرفت.
صنایع دستی معمولا قدمتی طولانی دارند و هنرمندان آنها با الهام از طبیعت، نیازهای زندگی روزمره و مواد اولیه‌ای که داشته‌اند، آثار را خلق کرده‌اند.
مثلا هنر سفالگری معمولا در نواحی کویری رونق گرفته و مناطقی که دامداری داشته‌اند، توانسته‌اند با پوست حیوانات آثار چرمی را تولید کنند.
اما هر جای ایران را که نگاه کنید، می‌توانید مردمی را ببینید که مشغول خلق اثری بوده‌اند. برخی از صنایع دستی ایران به‌مرور از بین رفته‌اند و برخی دیگر به‌سختی هنوز باقی مانده‌اند. اگر به هنر و فرهنگ علاقه دارید، بی‌شک نباید خرید صنایع دستی ایرانی را دست‌کم بگیرید.

صنایع دستی کاربردی

با گذشت سال‌ها هنرمندان صنایع دستی تصمیم گرفتند با همان وسایل و هنری که دارند، آثار جدیدی را بسازند. اثری که لازم نیست آن‌را در ویترین بگذارید و می‌توانید از آن در زندگی روزمره خود نیز استفاده کنید. این آثار معمولا ظروف، فرش‌ها، جاشمعی و لوازم زیبایی هستند که به‌عنوان وسیله زندگی، هدیه و یادگاری، می‌توان از آنها بهره برد.
صنایع دستی کاربردی در عین زیبایی و کیفیت، خیلی گران نیستند. آنها مقاومت خوبی دارند و می‌توان از آنها به‌عنوان جایگزین کالاهای خارجی نیز استفاده کرد.
مثلا لیوان‌ها، قابلیمه‌ها و ظروف مسی در سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار شده‌اند. این ظروف بسیار محکم هستند و اگر از آنها به‌خوبی استفاده کنید، تا مدت‌ها بدون مشکل برای‌تان کار می‌کنند. اگر قلع داخل ظروف هم پس از مدتی از بین برود، قابل تعمیر و اصلاح است. شما می‌توانید در یک ظرف فلزی خوشمزه‌ترین غذاها را بپزید و بعد هم به‌راحتی ظرف‌تان را تا مدت‌ها نگه دارید.

خرید آنلاین صنایع دستی

مشغله‌های زندگی امروزی ما را از مراکز خرید و فروشگاه‌ها دور و به وب‌سایت‌های فروش آنلاین، نزدیک کرده است. به همین سبب بیشتر ما با خرید آنلاین آشنا هستیم و برای کالاها و محصولاتی که نیاز داریم به سراغ سایت‌های آنلاین می‌رویم. با خرید آنلاین صنایع دستی می‌توانیم به‌سرعت و با بهترین کیفیت و قیمت، خرید صنایع دستی را انجام دهید و کالای خود را سریع و آسان دریافت کنید.

خرید قسطی صنایع دستی از وامینه

در وامینه با فروشگاه صنایع دستی زین همکاری می‌کنیم. زین با ارائه بهترین و خاص‌ترین کالاهای صنایع دستی همراه دوستداران تاریخ و فرهنگ است. اگر دوست دارید از کالاهای صنایع دستی زیباترین و بهترین محصولات را بخرید می‌توانید از وامینه اعتبار لازم را دریافت کنید. به این منظور وارد سامانه وامینه شوید و ثبت‌نام کنید. پس از بارگذاری مدارک و تکمیل فرم‌ها، می‌توانید اعتبار لازم را دریافت کرده و کالای مورد نظرتان را به‌صورت اقساطی بخرید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444