سفر اقساطی با وامینه
  • 1402/10/06

سفر اقساطی با وامینه

سفر قسطی با وامینه

سفر می‌تواند حال ما را بسیار خوب کند. از رنج‌ها و تنش‌های‌مان بکاهد و کاری کند که بتوانیم بیشتر و بهتر از زندگی خود لذت ببریم. اما هزینه یک سفر بسیار بالا رفته است. قیمت هتل، بلیط هواپیما و گشت‌وگذار در شهرها و کشورهای گوناگون به‌گونه‌ای است که برای افراد و خانواده‌ها سنگین شده است.  اما وامینه با امکان خرید قسطی و اعتبار سفر همراه شماست تا بتوانید یک سفر عالی به مقصدی رویایی داشته باشید.


چرا سفر می‌‎کنیم؟

سفر نگاه ما را به دنیا تغییر می‌دهد. کمک می‌کند یاد بگیریم در برابر عظمت جهان چقدر کوچک هستیم و بعد برای رشد و تعالی خود تلاش کنیم. سفر از دوره‌های بسیار دور باب بوده است. آن زمان افرادی که شجاع‌تر بودند برای کشف ناشناخته‌ها، قدم در جاده‌های دور و دراز می‌گذاشتند. با مردم، فرهنگ‌ها و طبیعت آشنا می‌شدند و وقتی پس از سال‌ها از سفر بازمی‌گشتند، دیگران را ترغیب می‌کردند که آنها نیز برای کشف ناشناخته‌ها پا در راه‌های ناشناخته بگذارند.

با گذشت سال‌ها، تجهیزات، وسایل نقلیه و اتفاق‌ها باعث شد تا مردم بیشتری به سفر بروند. آمارها نشان می‌دهد حتی در زمان وقوع جنگ‌های جهانی هم، مردمی بودند که از هر فرصتی برای سفر استفاده می‌کردند.

به‌مرور سفر تبدیل به صنعت پولساز و مهمی شد که گردش مالی بالایی دارد. حالا هم این صنعت بسیار پرطرفدار است و مردم بسیاری هستند که به‌نوعی، کسب‌وکارشان مرتبط با گردشگری است.

سالانه، میلیون‌ها نفر در داخل و بین مرزها جابه‌جا می‎شوند و تلاش می‌کنند با سفر کردن، دانش خود را بیشتر کنند و لذت‌های بیشتری از زندگی ببرند.


هزینه‌های سفر

سفر هزینه‌های متعددی دارد. از همان ابتدا باید بلیط وسیله نقلیه و هتل را رزرو نکید. یا اینکه یک بسته کامل شامل تور بخرید که تمام بخش‌های سفرتان را پوشش دهد. اما خرید یک تور، می‌تواند دشواری‌های بسیاری داشته باشد.

به همین دلیل پرداخت یکجای هزینه سفر می‌تواند خیلی سخت باشد. در این شرایط است که وامینه امکان خرید قسطی کالا و خدمات مرتبط با سفر را برای‌تان مهیا کرده است.


سفر قسطی با وامینه

اگر دوست دارید ی کسفر داخلی یا خارجی خوب بروید اما بودجه کافی ندارید، وامینه همراه شماست. کافی است در سایت وامینه ثبت‌نام کنید و بعد از تکمیل مدارک، یک برگ چک صیادی را به‌عنوان ضمانت قرار دهید. پس از آن اعتبار لازم برای خرید قسطی سفر مورد نظرتان را دریافت می‌کنید و می‌توانید به هرجایی که دوست دارید بروید.



نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444