چگونه از وامینه وام فوری بگیریم؟
  • 1401/11/04

چگونه از وامینه وام فوری بگیریم؟

دریافت وام فوری از وامینه دیگر رویا نیست. وامینه به عنوان سریع‌ترین سامانه تخصیص اعتبار خرید کالا در کنارتان است تا با منصفانه‌ترین سود و با کمک اقساط بلند مدت، اعتبار لازم برای خرید گوشی موبایل، لپ تاپ قسطی، لوازم خانگی اقساطی، خرید قسطی موتو و... را به دست بیاورید. در اینجا از راهکارهایی گفته‌ایم که می‌توانید با کمک آنها سریع‌تر اعتبار خریدتان را از وامینه دریافت کنید.


1- پیش از اقدام، خوب مطالعه کنید


اگر می‌خواهید برای وام فوری وامینه اقدام کنید، ابتدا صفحه راهنمای خرید وامینه را مطالعه کنید. در اینجا درباره مراحل اخذ وام، مدارک، شیوه پرداخت اقساط و... همه چیز را گفته‌ایم. برای خرید قسطی با وامینه، نیاز به دانش خاصی ندارید و با یک گوشی هوشمند، می‌توانید تمام کارهایتان را انجام دهید.

2- ارسال مدارک را با دقت انجام دهید


بسیاری از افرادی که نمی‌توانند وام فوری وامینه را بگیرند، در بخش بارگذاری مدارک با مشکل روبرو شده‌اند. حتما پیش از ارسال مدارک، خوانا و درست بودن موارد را بررسی کنید و بعد برای ارسال اقدام نمایید. چرا که اگر مدارک شما خوانا نباشد یا تصاویر تار باشد، قابل پذیرش نیست و شما در پروسه بارگذاری و بررسی مجدد قرار می‌گیرید که بی شک زمان‌گیر است.

3- فیلم و عکس را در شرایط مناسب تهیه کنید


برخی از متقاضیان وام فوری وامینه در بخش ارسال فیلم و عکس، زمانی را از دست می‌دهند. چرا که ویدئوهای ارسالی در شرایط نامناسبی ضبط شده و نکات مهم برای ثبت آنها انجام نشده است. رعایت شئونات و عرف جامعه در زمان ضبط ویدئو الزامی است و اگر این موارد رعایت نشود، ویدئو شما رد شده و باید مجدد برای وامینه ویدئو بفرستید. پس اگر می‌خواهید پروسه دریافت اعتبار خرید اقساطی را خیلی سریع طی کنید، در زمان ضبط و ارسال ویدئو، موارد ذکر شده را رعایت کنید.

4- مدارک مالی را با جزییات خواسته شده تهیه کنید


در مسیر دریافت اعتبار خرید کالا از وامینه، نیاز است گردش حساب خود را به وامینه ارائه کنید. گردش حساب‌تان نقش مهمی در میزان اعتباری دارد که وامینه می‌تواند برایتان در نظر بگیرد. پس در اینجا دقت کنید که حتما گردش حساب خوبی را به وامینه بدهید.

5- چک صیادی جدید


برای دریافت اعتبار خرید کالا از وامینه نیاز به چک صیادی جدید دارید. این چک‌ها در سامانه توسط خود فرد ثبت می‌شوند و چک باید متعلق به فرد یا اعضای درجه یک خانواده‌اش باشد. ذکر این نکته ضروری است که در زمان نوشتن چک یا ثبت صیادی باید عینا کلماتی که همکاران ما به شما می‌گویند را وارد کنید. در غیر این صورت چک شما رد می‌شود و مجدد باید یا چک جدید بنویسید و یا در سامانه صیادی ثبت‌تان را انجام دهید. در زمان ثبت چک و ثبت صیادی، هر جا که سوالی داشتید یا در انتخاب گزینه‌ای شک کردید، حتما با وامینه تماس بگیرید و سوالات‌تان را بپرسید.

6- پیش از تکمیل مراحل، اعتبارسنجی می‌شوید


یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای تخصیص اعتبار، اعتبارسنجی شما در سامانه آیس است. آیس، سامانه‌ای جامع برای سنجش اعتبار شماست. این سامانه تاریخچه مالی شما را جمع‌آوری کرده و نشان می‌دهد که برای دریافت اعتبار خرید کالای وامینه شرایط لازم را دارید یا نه. وامینه تنها به دو رده اعتباری A و B می‌تواند اعتبارات لازم را تخصیص دهد. مهم‌ترین نکته‌ای که می‌تواند اعتبار شما را کاهش دهد، چک برگشتی یا اقساط معوقه‌ای است که در دیگر بانک‌ها و موسسات مالی دارید. اگر اعتبار شما پایین باشد، باید ابتدا اعتبار خود را اصلاح کنید تا بعد بتوانید مجدد برای دریافت اعتبار خرید کالا اقدام نمایید.


برای دریافت اعتبار فوری خرید کالا از وامینه، کافی است نکات ذکر شده را در نظر داشته باشید. در صورت رعایت موارد ذکر شده، شما می‌توانید از وامینه فوری وام بگیرید و کالای مورد نظرتان را سریعا دریافت کنید. در صورت وجود هرگونه سوال و یا نیاز به راهنمایی‌های بیشتر با ما تماس بگیرید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444