چگونه یک پنکه خوب بخریم؟
  • 1402/01/27

چگونه یک پنکه خوب بخریم؟

خرید پنکه برای بسیاری از اقلیم‌های ایران، یک انتخاب عالی و مناسب است. این وسیله می‌تواند هوای محیط را به گردش دربیاورد و کمک کند که احساس خنکی بیشتری داشته باشید. با خرید پنکه می‌توانید در مصرف انرژی وسایل سرمایشی نیز صرفه جویی کنید و برای محیط‌هایی که وسایل کمی برای خنک شدن دارند، انتخاب خوبی است. اگر برای تابستان امسال قصد خرید یک پنکه را دارید، پیش از هر کاری، این مقاله از وامینه را بخوانید. وامینه یک سامانه جامع برای خرید اقساطی است و می‌توانید با کمک آن همه چیز از جمله پنکه قسطی بخرید.

1- انتخاب پنکه با ابعاد مناسب

قبل از خرید پنکه، ابعاد اتاقی که می‌خواهید برای آن پنکه بخرید را در نظر بگیرید. معمولا یک پنکه ایستاده برای محیطی با ابعاد 20 متر مربع مناسب است. اما اگر اتاق شما کوچکتر است می‌توانید از پنکه دیواری یا رومیزی هم کمک بگیرید. چرا که یک پنکه بزرگ برای یک اتاق کوچک، خیلی مناسب نیست و می‌تواند جای شما را خیلی تنگ کند.

2- سر و صدای پنکه را بررسی کنید

صدای پنکه از نکات مهم در انتخاب آن است. به خصوص اگر بخواهید موقع خواب از پنکه استفاده کنید، به یک پنکه بی سر و صدا نیاز خواهید داشت. در زمان خرید پنکه آن‌را امتحان کنید یا نظرات دیگران را درباره صدای آن بخوانید.

3- ایمنی پنکه

اگر در خانه کودک خردسال یا حیوان خانگی دارید، باید ایمنی پنکه را در بالاترین اولویت بگذارید. چرا که کودکان و حیوانات ممکن است جذب آن شوند و از سر کنجکاوی آسیب ببینند. پنکه‌های ایستاده ممکن است روی کودکان بیافتد و پنکه‌هایی که حفا‌ظ‌های محکی ندارند نیز می‌توانند باعث مشکلات در دست و صورت آنها شوند.

4- نوع گردش پنکه

بیشتر پنکه‌های قدیمی فقط حالت‌های گردش به چپ و راست را داشتند. اما در پنکه‌های جدید علاوه بر این قابلیت، امکان چرخش به بالا و پایین نیز اضافه شده است. این قابلیت کمک می‌کند تا پنکه، هوا را خیلی بهتر در محیط بچرخاند و ضمنا باعث آزار برای افرادی که در آنجا هستند نیز نباشد. در زمان خرید پنکه حتما به نوع گردش آن نیز دقت کنید و پنکه‌ای را بخرید که از کارایی آن رضایت بیشتری داشته باشید.

5- ماندگاری و قدرت موتور پنکه

بعضی از پنکه‌ها ممکن است ظاهر زیبایی داشته باشند اما کمی بعد از آنکه کار کردند، داغ می‌کنند و باید آنها را خاموش کنید. این عملکرد کم کم به کل پنکه آسیب می‌زند و می‌تواند حتی منجر به سوخته شدن موتور آن شود. برای حل این مشکل پنکه‌ای را بخرید که موتور قوی دارد و برای ساخت آن از مواد اولیه مرغوب، استفاده شده است.

6- امکانات و ویژگی‌های مکمل

در کنار داشتن ویژگی‌های اصلی، پنکه‌های نسل جدید با خدمات ارزنده‌ای به بازار آمده‌اند. مثلا امکان کنترل از راه دور پنکه با کنترل، قابلیت تنظیم سرعت پنکه و تنظیم ارتفاع پنکه از جمله ویژگی‌هایی است که یک پنکه بهتر را برایتان ایجاد خواهد کرد. در هنگام خرید پنکه، نیازها و محدودیت‌های خود را بررسی کنید و بعد برای خرید پنکه اقدام نمایید. چرا که یک پنکه خوب، تا سال‌ها برایتان کار خواهد کرد و نیازی نیست که برای خرید پنکه جدید اقدام کنید.

خرید قسطی پنکه

پیش از رسیدن فصل گرم، برای خرید وسایل سرمایشی اقدام کنید.چرا که در تابستان، قیمت پنکه و کولر سریع بالا می‌رود و پیدا کردن اجناس خوب هم دشوار می‌شود. برای خرید قسطی پنکه وارد سایت وامینه شوید و فروشگاه خود را انتخاب کنید. پس از آن می‌توانید در سامانه وامینه ثبت نام کنید و مدرک خواسته شده را بارگذاری نمایید. در نهایت می‌توانید برای خرید قسطی بهترین پنکه‌ها در مدل‌های متنوع اقدام نمایید و قیمت آن‌را در اقساط یک ساله بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید پنکه قسطی به همراه دیگر لوازم و کالاها، مانند لوازم خانگی اقساطی، خرید قسطی یخچال و فریزر، خرید قسطی تلویزیون و... وامینه با کمترین سود، بهترین خدمات و برندها، همراه شماست.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444