خرید قسطی تابلو فرش از وامینه
  • 1402/11/15

خرید قسطی تابلو فرش از وامینه

یکی از بهترین کالاهایی که می‌توانید از وامینه تهیه کنید، خرید قسطی تابلو فرش از وامینه است. تابلو فرش یک هدیه نفیس و ماندگار برای کسانی است که عاشق طبیعت، هنر و فرهنگ هستند و می‌خواهند یک کالای ماندگار و زیبا را برای خود و دیگران تهیه کنند. با خرید و انتخاب تابلو فرش، بی‌شک محصولی متفاوت را تهیه کرده‌اید که تا می‌توانید از دیدن و داشتن آن لذت ببرید. در این مقاله بیشتر درباره خرید قسطی تابلو فرش برای‌تان گفته‌ایم.


تابلو فرش چیست؟

تابلو فرش از جمله هدایا و سوغات ایرانی است که طرفداران بسیاری دارد. چراکه خرید یک فرش کامل بودجه زیادی می‌خواهد و از سوی دیگر برای برخی خانه‌ها، فرش‌ها بزرگ هستند. اما ایرانی‌ها و بسیاری از مردم ملل دیگر دوست دارند که نشانه‌ای از فرش و هنر ایرانی را داشته باشند. پس به خرید تابلوفرش روی می‌آورند و این کالای با ارزش را به دیوار می‌آویزند.

تابلو فرش‌ها انواع و مدل‌های گوناگونی دارند. برخی از آن بخشی از یک نقشه بزرگ هستند و تعدادی هم خود یک نقشه مستقل دارند. تعدادی از تابلو فرش‌ها امضای اساتید بزرگ را دارند اما برخی دیگر هستند که هنرمندان بی‌نام و نشانی آنها را بافته‌اند. در برخی از تابلوها از ابریشم استفاده شده است. این تابلوها قیمت بالاتری دارند و ارزشمندتر هستند.

رنگ گیاهی ارزش بیشتری به تابلو فرش می‌دهد و رنگ‌های شیمیایی خیلی زود رنگ می‌بازند و با شستشو و طرح تابلو فرش به‌هم می‌ریزد. پس موقع خرید تابلو فرش باید این نکات را درنظر بگیرید و یک کالای مناسب و باکیفیت را تهیه کنید.



خرید اقساطی تابلو فرش

وامینه یک سامانه برای خرید اعتباری است. با وامینه می‌توانید انواع کالا از جمله تابلو فرش را به‌صورت قسطی تهیه کنید. با خرید اقساطی تابلو فرش یک کالای باارزش دارید که هر روز به قیمت آن افزوده شده و ارزشمندتر می‌شود. وامینه طرف قرارداد با فروشگاه‌های صنایع هنری است که بر روی کار خود تسلط دارند و می‌توانند یک کالای ارزشمند را برای‌تان آماده کنند. با سفارش و خرید قسطی، می‌توانید این کالای باارزش را بدون ضامن و پیش‌پرداخت و تنها با یک برگ چک صیادی تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اعتبار وامینه وارد سایت شوید، ثبت‌نام کنید و پس از تکمیل اطلاعات، اعتبار لازم جهت خرید اقساطی انواع کالا را دریافت نمایید. با وامینه بهترین کالاها با بهترین قیمت برای شما خواهد بود.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444