خرید گوشی ضد آب قسطی
  • 1401/12/09

خرید گوشی ضد آب قسطی

اهل سفر، ورزش یا کمپ در طبیعت هستید و ممکن است گوشی موبایل‌تان در معرض خطرات گوناگون از جمله خیس شدن و در آب افتادن باشد. به همین دلیل خرید گوشی ضد آب در لیست خرید بسیاری از افراد جای دارد و بازار گوشی‌های ضد آب پر رونق است. اگر قصد خرید بهترین گوشی‌ها را دارید و می‌خواهید کالای ارزشمند و زیبا را داشته باشید، وامینه همراه شماست. با وامینه گوشی مورد علاقه‌تان را به صورت اقساطی بخرید و از مزایای بی‌شمار آن بهره‌مند شوید. در این مقاله از بهترین گوشی‌های ضد آب بیشتر بخوانید.

گوشی‌های ضد آب و مقاوم به آب

پیش از آنکه بخواهیم از بهترین گوشی‌های ضد آب و شرایط خرید اقساطی آنها بگوییم، باید با دو مفهوم مهم که شامل گوشی‌های ضد آب و گوشی‌های مقاوم به آب است، آشنا شویم. برای شناسایی این امکان دو معیار اصلی شامل استاندارد IP67 و IP68 را در نظر می‌گیرند. اگر این دو استاندارد در گوشی رعایت شده باشد، گوشی شما حداقل مقاوم به آب است. اما اینکه گوشی ضد آب باشد، مقوله دیگری است و تنها محدود به این دو استاندارد نمی‌شود.ساختار گوشی باید برای ضد آب بودن آماده باشد و در عین حال، به درستی مقاوم شده باشد.
در نتیجه اگر در توضیحات گوشی موبایل شما، مقاوم به آب نوشته شده است، نباید آن‌را به معنای ضد آب بودن تلقی کنید. در زمان خرید قسطی گوشی موبایل به این دو مفهوم توجه کنید و موبایل‌تان را بدون توجه به ویژگی‌های فنی وارد آب نکنید.
ذکر این نکته ضروری است که اکثر گوشی‌های پرچمدار ضد آب هستند اما در بین گوشی‌های میان رده نیز می‌توان موبایل‌های ضد آب را پیدا کرد.

بهترین گوشی‌های ضد آب

پس از توضیحات بالا، در اینجا می‌خواهیم از بهترین گوشی‌های ضد آب برایتان بگوییم.

1- آیفون 12 پرومکس

یکی از گوشی‌های موبایل ضد آب که می‌توانید به‌صورت قسطی آن‌را از وامینه تهیه کنید، آیفون 12 پرومکس است. این گوشی موبایل پرطرفدار با دوربین‌های حرفه‌ای، تراشه‌های مدرن، حافظه، رم و باتری قوی، انتخاب بسیاری از کسانی است که می‌خواهند گوشی‌ آیفون داشته باشند. آیفون 12 پرومکس از پیشنهادهای عالی به عنوان گوشی ضد آب است. این گوشی را می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد وامینه به صورت اقساطی بخرید. کافی است وارد سامانه وامینه شوید، ثبت‌نام کنید و بعد از بارگذاری مدارک‌تان، برای دریافت اعتبار لازم جهت خرید قسطی گوشی موبایل اقدام نمایید.

2- سامسونگ گلکسی S21 الترا

یکی دیگر از گوشی‌های ضد آب اقساطی که می‌توانید با وامینه آن‌را بخرید، گلکسی S21 الترا است. سامسونگ با ارائه این گوشی موبایل حرفه‌ای در تلاش است تا بازار را در دست بگیرد و کسانی که بین دو برند مانده‌اند را به سمت خود جذب کند. باتری قدرتمند، تراشه‌های حرفه‌ای و بدنه‌ی کاملا عایق، از این گوشی یک گزینه ضد آب ساخته است. اگر قصد خرید قسطی گوشی موبایل ضد آب دارید، می‌توانید در سامانه وامینه ثبت‌نام کنید و بعد گوشی موبایل مورد نظرتان را سفارش دهید.

3- سامسونگ گلکسی نوت 20 الترا

سامسونگ با ارائه یکی دیگر از گوشی‌های حرفه‌ای و ضد آب، به بازار موبایل‌های حرفه‌ای آمده است. این گوشی موبایل باتری 4500 آمپر دارد و سیستم عامل اندروید 10 را پشتیبانی می‌کند. این موبایل دو سیمکارت همزمان و نانو سیمکارت را به‌صورت همزمان فعال کرده و با دوربین 108 مگاپیکسل، یکی از بهترین دوربین‌ها را دارد. اگر می‌خواهید از داخل آب عکاسی و فیلمبرداری کنید، این گوشی موبایل از بهترین گزینه‌هاست. برای خرید گوشی سامسونگ قسطی وارد سامانه وامینه شوید و پس از ثبت‌نام، مدارک‌تان را بارگذاری کنید. بعد می‌توانید اعتبار لازم برای خرید گوشی موبایل را دریافت کرده و یکی از گوشی‌های موبایل ضد آب را تهیه کنید.

4- کاترپیلار Cat S61

اهل برندهای خاص هستید و می‌خواهید گوشی موبایل متفاوتی را تهیه کنید که ضد آب هم باشد؟ کاترپیلار Cat S61 از بهترین انتخاب‌هاست. این گوشی به‌عنوان یک پیشنهاد عالی برای طبیعتگردان، ورزشکاران، معدنکاران و تمام کسانی است که با هیجان زندگی می‌کنند. گوشی موبایل کاترپیلار Cat S61، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. از جمله اینکه می‌تواند در عمق 5 متری آب به مدت یک ساعت دوام بیاورد. اگر از ارتفاع 6 متری روی بتن پرتاب شود نیز مشکلی برای آن ایجاد نخواهد شد. این گوشی موبایل از بهترین گزینه‌هاست و می‌توانید آن‌را با وامینه به سهولت تهیه کنید.

5- سامسونگ گلکسی A72

از دیگر گوشی‌های موبایل ضد آب سامسونگ گلکسی A72 است. این گوشی حرفه‌ای در کنار ویژگی‌های منحصر به فردش، از جمله باتری قوی، سیستم عامل حرفه‌ای، پردازنده گرافیکی عالی و دوربین‌های خوب، ضد آب نیز هست. این ویژگی‌ها به دارندگان گوشی موبایل کمک می‌کند تا بتوانند در سفرها، زندگی روزمره و موقعیت‌های دیگر، خرید قسطی گوشی موبایل خود را انجام داده و بهترین نتایج را از آن به‌دست بیاورند.

6- گلکسی S20 FE 5G

باتری قدرتمند، دوربین عالی و سیستم عامل حرفه‌ای از گلکسی S20 FE 5G یک گوشی تمام عیار ساخته است. این موبایل در کنار دیگر ویژگی‌هایش، ضد آب است و می‌توان از آن در محیط‌های مرطوب نیز استفاده کرد. این گوشی موبایل از بهترین انتخاب‌هاست و می‌توانید از آن برای تولید محتواهای جذاب نیز کمک بگیرید.

7- آیفون 13

از لاکچری‌ترین گوشی‌های جهان است و با امکانات و کیفیت بالایی که دارد، توانسته میلیون‌ها کاربر را به سمت خود جذب کند. یک گوشی موبایل تمام عیار که ضد آب هم هست. دوربین این گوشی عالی است و اگر می‌خواهید عکاسی حرفه‌ای را شروع کنید، این موبایل می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. در این دسته آیفون 13 پرو و آیفون 13 مینی نیز قرار می‌گیرد. برای خرید گوشی قسطی، کافی است در وامینه ثبت‌نام کنید و بدون محدودیت برند، موبایل خود را سفارش دهید.

8- گلکسی Z Fold 3 5G

سامسونگ با ارائه گلکسی Z Fold 3 5G یک شاهکار تمام عیار را در تکنولوژی رو کرده است. این گوشی موبایل می‌تواند تبدیل به تبلت نیز بشود. به همین دلیل با خرید این گوشی، دو وسیله حرفه‌ای را خواهید داشت که ضد آب هم هست. تکنولوژی به کار رفته در این موبایل به گونه‌ای است که تا 30 دقیقه در آب دوام می‌آورد و می‌توان از آن برای عکاسی در آب نیز استفاده کرد.

علاوه بر موارد ذکر شده، گوشی‌های ضد آب دیگری نیز در بازار وجود دارد که می‌توانید آنها را نیز با وامینه بخرید. برای خرید قسطی موبایل از وامینه، وارد سامانه شوید، ثبت‌نام کنید و پس از دریافت اعتبار لازم، خرید قسطی خود را انجام دهید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444