نکات مهم در خرید یخچال-فریزر سایدبای‌ساید
  • 1402/09/07

نکات مهم در خرید یخچال-فریزر سایدبای‌ساید

خرید یخچال-فریزر سایدبای‌ساید
یخچال-فریزر سایدبای‌ساید از جمله وسیله‌های مدرن برای منزل است که طرفداران بسیاری دارد. این وسیله به‌شکل‌های گوناگونی طراحی می‌شود اما مشخصه اصلی آن وجود دو وسیله یخچال و فریزر در کنار هم است. درواقع شما یک یخچال-فریزر سایدبای‌ساید را می‌خرید و دو دستگاه را به خانه می‌برید.
یخچال-فریزر سایدبای‌ساید برای بسیاری ازخانه‌های امروزی که فضای کمی دارند، مناسب است. با یخچال-فریزر سایدبای‌ساید می‌توانید در یک فضای کوچک، دو وسیله مهم را قرار دهید و از امکانات آنها استفاده کنید.

مزایای یخچال-فریزر سایدبای‌ساید

مهم‌ترین نکته در خرید یخچال-فریزر سایدبای‌ساید جای کمی است که این وسیله اشغال می‌کند. درواقع طراحی یخچال-فریزر سایدبای‌ساید به‌گونه‌ای است که از فضا، استفاده بهینه را کرده و نمی‌گذارد جایی از دسترس خارج شود. با یخچال-فریزر سایدبای‌ساید شما فضای منفی کمی دارید و بیشتر محیط یخچال-فریزر سایدبای‌ساید را می‌توانید استفاده کنید.
برخی از انواع یخچال-فریزر سایدبای‌ساید، دارای درب‌هایی جدید با دسترسی آسان هستند. این درب‌ها کمک می‌کنند سریع‌تر به قسمت‌های دیگر یخچال خود دست پیدا کنید. برخی از دیگر یخچال-فریزر سایدبای‌ساید به آب شهری وصل می‌شوند. با این روش معمولا شما آب خنک تازه دارید. با این ترفند دیگر لازم نیست مثل مدل‌های قدیمی، مخزن آب یخچال را مدام پر کنید.
از سوی دیگر، بیشتر مدل‌های یخچال-فریزر سایدبای‌ساید دارای یخساز و مخزن نگهداری یخ هستند. این مخزن به‌صورت اتوماتیک پر می‌شود. بعضی از مدل‌ها هم می‌توانند یخ را تکه تکه کرده و برای برخی نوشیدنی‌ها و دسرها، یخی ویژه را به شما ارائه کنند.


معایب یخچال-فریزر سایدبای‌ساید

با این همه امکانات و ویژگی‌ها، برای برخی افراد یخچال-فریزر سایدبای‌ساید می‌تواند معایبی هم داشته باشد.
نخست آنکه، فضای یخچال-فریزر سایدبای‌ساید برای خانواده‌های پرجمعیت و کسانی که وسایل زیادی را در فریزر نگه می‌دارند، مناسب نیست.
چراکه این فضاها کوچک هستند و درنتیجه اگر به انباشت مواد غذایی در فریزر علاقه دارید، این مدل‌ها به کارتان نمی‌آید.
از سوی دیگر جابه‌جایی یخچال-فریزر سایدبای‌ساید هم کار ساده‌ای نیست. وزن این وسیله بسیار زیاد است. پس اگر شغل شما به‌گونه‌ای است که باید مدام جابه‌جا شوید، این وسیله برای‌تان دشواری‌هایی رقم می‌زند.
نکته مهم دیگر، موتورهای استفاده شده در یخچال-فریزر سایدبای‌ساید است. خیلی مهم است که دستگاه شما یک موتور قوی یا دو موتور مجزای خوب داشته باشد.
چراکه اگر موتور یک قسمت از کار بیافتد، ناگهان هر دو طرف را از دست می‌دهید.

خرید قسطی یخچال-فریزر سایدبای‌ساید

اگر قصد خرید اقساطی لوازم منزل را دارید، یخچال-فریزر سایدبای‌ساید از بهترین گزینه‌هاست. برای خرید اقساطی این وسیله کافی است در وامینه ثبت‌نام کنید. پس از آن مدارک لازم را بارگذاری نمایید تا اعتبار خرید کالا برای‌تان لحاظ شود. درنهایت می‌توانید برای خرید انواع لوازم خانگی از جمله یخچال-فریزر سایدبای‌ساید از وامینه اقدام و وسیله مورد نظرتان را با بهترین قیمت و شرایط دریافت نمایید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444