راهنمای خرید تشک خوشخواب
  • 1401/11/25

راهنمای خرید تشک خوشخواب

خواب، بخشی مهم از زندگی ماست. همان قسمتی که اگر به درستی و با کیفیت نباشد، می‌تواند اثرات منفی زیادی بر سلامت فرد و فعالیت‌هایش در ساعات بیداری بگذارد. به همین دلیل انتخاب یک تشک خوب، از ملزومات است و نباید آن‌را نادیده بگیرید. اگر قصد خرید قسطی تشک خوشخواب را دارید و می‌خواهید بدانید چه تشکی برای شما مناسب است؟ در این مطلب از وبلاگ وامینه همراه ما باشید.

انواع تشک خوشخواب

در انتخاب تشک خوشخواب نیاز شما حرف اول را می‌زند. اگر کمر درد و پا درد دارید یا خیلی خوب نمی‌توانید بخوابید، انتخاب یک تشک مناسب، در اولویت است. در اینجا بیشتر درباره انواع تشک خوشخواب برایتان گفته‌ایم.

1- تشک فنری متصل

در این تشک، تشک‌های داخلی و بدنه تشک به همدیگر متصلند. این موضوع باعث نرمی زیاد تشک است و خوابیدن روی آن برای کودکان و کسانی که مشکلی در ستون فقرات خود ندارند، مشکلی را ایجاد نخواهد کرد. اما این تشک‌ها برای کسانی که مشکلاتی در عضلات و استخوان‌های خود ندارند مناسب است و می‌تواند برایشان لذت بخش باشد.
نکته منفی این تشک زمانی است که به صورت دو نفره ساخته می‌شود. تشک‌های دو نفره به دلیل اتصال فنرها، نیرو را به بخش کناری منتقل می‌کنند. در نتیجه اگر از یک سمت فشاری به تشک وارد شود، فردی که در طرف دیگر خوابیده متوجه شده و ممکن است بیدار شود. این تشک‌ها معمولا قیمت کمتری دارند و ممکن است در دراز مدت باعث کمردرد شوند. اگر قصد خرید کالای خواب اقساطی را دارید، هم اکنون وارد سایت وامینه شوید و پس از ثبت نام، مدارک خود را بارگذاری کنید.

2- تشک فنری منفصل

نوع دیگری از تشک‌های خوشخواب هستند که فنرهای داخلی آنها به یکدیگر متصل نشده‌اند. در این حالت هر بخش از تشک به صورت مستقل عمل می‌کند و اگر به یک بخش از آن فشاری وارد شود، بقیه قسمت‌ها تغییری نمی‌کنند. این تشک‌ها از مشکلات و امراض جلوگیری می‌کنند و اگر فردی دردهای اسکلتی و ماهیچه‌ای داشته باشد، با کمک این تشک‌ها، آسیب کمتری خواهد دید. تشک فنری منفصل دونفره انتخاب مناسبی است و در اثر غلط زدن یک فرد، روی نفر کناری اثر کمی می‌گذارد.

3- تشک مموری فوم

مموری فوم از دیگر تشک‌های مرغوبی است که می‌توانید از آن برای یک خواب راحت کمک بگیرید. مموری فوم به تازگی به دنیای تشک‌های آمده است اما پیش از این، در صنایع فضایی کاربرد داشته. مموری فوم با توجه به شکل و وزن بدن شکل می‌گیرد. حتی حرارت بدن می‌تواند در شکل‌دهی به آن تاثیر داشته باشد. در نتیجه با استفاده از مموری فوم تشک‌هایی ساخته شده که می‌تواند از بخش‌های مختلف بدن شما مراقبت کرده و خوابی آرام را برایتان رقم بزنند. برای خرید قسطی تشک مموری فوم کافی است در سامانه وامینه عضو شوید و پس از تکمیل اطلاعات خود، مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید. پس از آن نوبت به دریافت اعتبار خرید می‌رسد که می‌توانید با انتخاب فروشگاه‌های متنوع وامینه، خرید قسطی تشک را انجام دهید.

4- تشک بادی

اولین تشک‌های بادی برای شنا در استخرها و کمک به بیماران طراحی شدند. اما حالا این تشک‌ها به تعداد انبوه تولید می‌شوند و به عنوان یک کالای خوب کاربرد دارند. تشک‌های بادی سبک هستند و می‌توانید آنها را با خود در سفر حمل کنید. معمولا تشک بادی را می‌توان به اندازه دلخواه باد کرد. در نتیجه این تشک‌ها کاربردهای زیادی دارند و می‌توانند در محیط‌های گوناگون قرار بگیرند.

5- تشک آبی

نوع دیگری از تشک‌ها هستند که داخل آنها آب است. این آب قابلیت گرم شدن یا خنک شدن دارد تا بتوانید در ماه‌های مختلف سال، خوابی آرام را تجربه کنید. نکته مهم دیگر درباره کسانی است که بیمار هستند و نمی‌توانند زیاد حرکت کنند. در این افراد بیم زخم بستر وجود دارد و باید از کالای خوابی استفاده کنند که به بدن آنها آسیب نزند. به همین دلیل تشک آبی یک انتخاب خوب است.

6- تشک لاتکس

این تشک از جدیدترین نسل کالای خواب است و با کیفیت و ظرافت در طراحی، تبدیل به یکی از بهترین‌ها شده. لاتکس انعطاف خوبی دارد و تمام ویژگی‌هایی که در تشک‌های خوب پیدا می‌شود، در این تشک هم وجود دارد. در نتیجه خرید تشک لاتکس یه انتخاب عالی است و می‌تواند تا سال‌ها برایتان کار کند.

اندازه تشک

در کنار جنس تشک‌ها، ابعاد تشک هم بسیار اهمیت دارد. مثلا یک تشک بزرگ برای کودک مناسب نیست و می‌تواند به مرور باعث آسیب به بدن او شود. از سوی دیگر، تشکی که پایتان از آن بیرون می‌ماند هم مناسب نیست و می‌تواند به مرور، سلامتی‌تان را به خطر بیاندازد. به همین دلیل انتخاب یک تشک استاندارد بسیار اهمیت دارد و می‌توانید نقش موثر آن‌را در تمام طول زندگی خود مشاهده کنید.

خرید قسطی تشک

برای سفارش و خرید اقساطی تشک کافی است در سامانه وامینه عضو شوید. پس از آن می‌توانید ثبت نام‌تان را کامل کرده و در نهایت برای خرید قسطی تشک اقدام کنید. با وامینه خرید تشک بسیار آسان است و نیاز به ضامن و سپرده ندارد.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444