جشنواره نوروزی گلدیران
  • 1402/12/20

جشنواره نوروزی گلدیران

گلدیران به‌مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی جشنواره‌ای پر از هدایا و جوایز ارزنده را ترتیب داده است. اگر قصد خرید از مجموعه محصولات باکیفیت گلدیران را دارید، اکنون بهترین زمان برای شما خواهد بود. در این جشنواره با روی خوش بهار، پیش از رسیدن آن ملاقات خواهید کرد و می‌توانید با همراهی وامینه کالای مورد نظرتان را به‌صورت اقساطی دریافت کنید. 


شرایط جشنواره نوروزی گلدیران

زمان جشنواره
از تاریخ ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به مدت محدود برای مصرف کننده نهایی در جریان خواهد بود.

قرعه کشی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال
در این جشنواره مشتریان شانس برنده شدن مبالغ نقدی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریالرا خواهند داشت که بعد از نصب محصول به قید قرعه به آنها تعلق خواهد گرفت. پس از ارسال شماره شبای حساب مبلغ آن از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌گردد و مجموع هدیه قرعه‌کشی به‌صورت یک‌جا در شماره شبای حساب ارسالی واریز خواهد شد.

اهدای سکه طلا تمام بهار آزادی
به قید قرعه افراد برنده از طریق پیامک تماس و یا وب سایت Goldiranplus.ir اطلاع رسانی خواهد شد و مشتریان محترم باید در روز مقرر در مکان اعلام شده جهت دریافت هدیه تهیه عکس و فیلم با مستندات گارانتی فاکتور خرید و کارت ملی) حضور داشته باشند.

بیمه محصولات جی پلاس
تمامی محصولات جی پلاس پس از نصب به مدت یک سال بیمه رایگان خواهند داشت. هدایای غیر نقدی در صورت خرید و نصب محصولات مشمول هدایای غیر نقدی در جدول جوایز یک عدد هدست جی پلاس از طریق شرکت خدمات مشتریان گلدیران یا پست به مشتری اهدا می شود.

هدایای غیرنقدی
در صورت خرید و نصب محصولات مشمول هدایای غیرنقدی در جدول جوایز یک عدد هدست جی پلاس از طریق شرکت خدمات مشتریان گلدیران یا پست به مشتری اهدا می‌شود.


نکات مهم جشنواره گلدیران


فرصت نصب جهت بهره مندی از مزایای این جشنواره تا ۱۰ روز پس از تاریخ خرید است.
شرط نصب محصولات در بازه جشنواره جهت دریافت مبالغ قرعه کشی الزامی است.
مشتریان می‌توانند جهت نصب محصولات با شماره ۸۴۷۳۳ - ۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.
مزایای این جشنواره مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره به همراه گارانتی گلدیران از طریق نمایندگی های مجاز و نصب توسط شرکت مشتریان گلدیران قابل استفاده است.
شرکت گلدیران متعهد به پرداخت حداقل مبلغ قرعه‌کشی برای تمامی خریداران مدل‌های مشمول جشنواره است. شرایط و هدایای جشنواره ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند مشتریان می‌توانند برای اطلاع از آخرین تغییرات به وب سایت Goldiran.ir مراجعه نمایند.

نکات مهم در قرعه‌کشی سکه‌های طلا


قرعه‌کشی سکه‌های طلا به‌صورت چند مرحله‌ای در طول مدت جشنواره انجام می‌شود. در هر بار، سکه‌های طلا به تعداد روزهای مربوط به همان مرحله قرعه کشی شده و اسامی برندگان اطلاع‌رسانی می‌گردد. اسامی افراد شرکت کننده در هر قرعه‌کشی به دوره بعد انتقال داده نمی‌شود.
جهت شرکت در قرعه‌کشی سکه طلا موارد زیر باید یکسان باشد:
1- نام خریدار قید شده در فاکتور خرید
2- -مالک سیم کارت تماس گیرنده با شرکت مشتریان گلدیران برای نصب کالا
3- صاحب کدملی اعلامی در هنگام نصب کالا


توجه بفرمایید که، عکاسی و فیلم‌برداری از مشتریان برنده در قرعه‌کشی سکه طلا جهت دریافت هدیه و تکمیل اطلاعات سایت الزامی می‌باشد

 

محصولات گلدیران و جوایز آنها


سوال دیگری دارید؟

مشتریان گرامی می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهامی با شماره تلفن ۸۴۷۳۳ - ۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444