خرید لوازم کمپ اقساطی
  • 1403/02/01

خرید لوازم کمپ اقساطی

خرید اقساطی لوازم کمپ

کمپ زدن آن هم در بهار و تابستان از لذت‌هایی است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. تجربه خوابیدن زیر آسمان پرستاره، شب‌مانی در جنگل یا سفر به ارتفاعات، بسیار شیرین است. اما برای داشتن یک سفر کمپی حرفه‌ای باید لوازم و تجهیزات کاملی را تهیه کرده باشید. چراکه بدون وسایله مناسب، در طبیعت به مشکل می‌خورید و حتی ممکن است آسیب ببینید. اگر به‌دنبال خرید قسطی لوازم کمپ هستید، این مطلب را از دست ندهید. اینجا برای‌تان از وامینه و امکان خرید اقساطی وسایل سفر بیشتر گفته‌ایم.


برای کمپ چی بخریم؟

برای کمپ کردن شما به دو گروه وسیله مهم نیاز دارید. یکی وسایل شخصی و دیگری لوازم شب‌مانی.

در گروه لوازم شخصی، می‌توانید از خرید انواع وسایل و لوازم مثل ماگ، چاقوی سفری، دستمال سر، جوراب‌های طبیعت‌گردی و لباس‌های بیس شروع کنید. بعد حتما به کفش مناسب فصل، کیسه‌خواب، زیرانداز کیسه‌خواب، کوله مناسب و کاپشن و پانچو نیز نیاز خواهید داشت.

اگر می‌خواهید در بازندگی راحت تردد کنید، حتما باید گتر هم داشته باشید. علاوه‌براین، می‌توانید باتوم کوهنوردی هم بخرید تا برای بالا رفتن از سراشیبی‌ها به‌مشکل نخورید.

درکنار این‌ها، باید فکر خرید قمقهه یا کمل‌بگ هم باشید. تا در طول پیاده‌روی آب بدن‌تان را ازدست ندهید. خرید کلاه، عینک آفتابی و کرم‌های ضدآفتاب و مرطوب‌کننده هم از واجبات است.


علاوه بر این‌ها، به وسایلی برای کمپ نیاز دارید که می‌توانید آنها را با دوستان خود استفاده کنید. مثلا چادرهای مسافرتی چند نفره، رویه چادر مسافرتی، زیرانداز چادرمسافرتی، ساج و وسایل پخت‌وپز، کتری و قوری چای، لوازم آشپزی در طبیعت، لوازم روشنایی و ظرف‌های آب بزرگ که برای سهولت در استفاده شیر هم دارند.

علاوه بر این‌ها، باید لوازم ایمنی هم داشته باشید. مثل جعبه کمک‌های اولیه، بخاری‌های مخصوص داخل چادر، کیسه آب‌گرم و... که در شرایط بحران جان‌تان را نجات خواهد داد.

اگر کمپ حرفه‌ای می‌روید و می‌خواهید چند روز در طبیعت باشید، خرید لوازم دیگری هم واجب است. مثلا می‌توانید چادر مخصوص سرویس بهداشتی را تهیه کنید. باید موتور برق بخرید و خرید دوش صحرایی هم کمک‌تان می‌کند در سفر تمیز بمانید.

برخی حرفه‌‌ای‌ترها هم اجاق قابل حمل سفری، کپسول گاز، سایه‌بان و... هم دارند تا بتوانند درهر شرایطی از سفر خود بیشتر لذت ببرند.


خرید اقساطی لوازم سفر

برای داشتن لوازم سفر و کمپ نیاز به بودجه زیاد ندارید. چراکه وامینه امکان خرید قسطی لوازم سفر را فراهم کرده است. در این طرح نیاز به یک برگ چک صیادی دارید و می‌توانید کالای خود را سریع و بی‌دغدغه، بدون پیش‌پرداخت و با بهترین برندها تهیه کنید. برای خرید قسطی لوازم کمپ وامینه همراه شماست. برای اطلاعات بیشتر و دریافت وام در ساعات اداری با وامینه تماس بگیرید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444